1 April

Hejsan bloggen!
Den här dagen var verkligen skit skön. Vi började klockan nio med NO där vi gick igenom saker till provet imorgon. Sen så hade vi en vikarie på svenskan och vi frågade honom ifall vi fick gå ut och läsa, och det var okej. Men såklart läste vi inte, utan vi pluggade lite NO och stod på händer och sådant. Sedan så hade vi ingen bild, och då fick vi en två timmars håltimme. Efter det var det en kort engelska lektion med ännu en vikarie, och vi hade ingen livskunskap eller klassråd.

När jag kom hem skulle jag plugga lite NO fast jag har tappat bort pappret med instuderings frågorna, typiskt mig! Men jag får väl försöka förstå saker genom att läsa i Kemi boken.

Det här var min tråkiga dag. Klockan fem kommer Therese och vi ska sticka iväg till vår grej. Puss.

1. Mina, Emelies och Thereses sommarskor.
2. Vad vi köpte på konditoriet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0