18 April

Tjenis bloggen.
Jag är ledsen för att jag inte har skrivit någonting idag, men jag orkade aldrig sätta på datorn. Jag råkade göra något med min dator så att man måste typ söka efter signaler efter vårt Internet i fyrtio sekunder, och det pallar jag aldrig med.
Idag har jag varit i SK med Valentina för att köpa en klänning. Imorgon är det påsk för mig för att jag är typ ortodox kristen eller något. Fråga mig inte varför det är så, men så är det nog bara. Jag skulle nog ha känt mig lite mobbad om det inte var för Valentina som också är ortodox. Haha, nej jag skojar bara. Jag är den jag är. Men som sagt så köpte jag en klänning, örhängen och typ en överrasknings påse med Valentina. Vi fick typ ett halsband, örhängen och en sort nyckelring. Just nu har Valentina dom hemma hos sig och njuter. Nu ska jag försöka lägga in bilder på dagens köp. Kyss



Från Ur&Penn


dålig bild
Från JC - 300:-


Kommentarer
Postat av: therese

fint :)

2009-04-18 @ 23:22:24
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0