2 April

Förlåt att jag inte har skrivit förens nu, fast jag fick inte mitt Internet att fungera. Men nu funkar idiot saken  i alla fall och jag har kommit hem från dansen för typ en halv timme sen. FunFunFun var det perfekta order för vår nya dans. Det är typ lite robotstil på den så det kommer bli jätte coolt, haha. Vi har i alla fall en låt som Black Eyed Peas sjunger och den heter Boom Boom Pow.
Idag i skolan hade vi två prov, bajs. Vår första lektion var spanska och då hade vi spanska prov såklart. Eller näe, vi hade SO. Okej, skojar bara med min taskiga humor. Vår sista lektion var NO och då hade vi vårt NO prov, såklart... Det gick piss dåligt känns det som. Jag fattade ingenting, fast spanska provet gick mycket bättre. På vägen hem från skolan var det så varmt ute att jag nästan svettades fast jag bara hade på mig min skinnjacka som till och med var uppknäppt. Bra att det börjar bli bättre och finare väder nu. Pussar från mig.

BILDER:
1. Jag och mina skor ute på trädgården idag.
2. En söt GB bild som jag tog idag.
3. En 2 års gammal bild på Therese, haha!



Kommentarer
Postat av: therese

hahaha :)

2009-04-05 @ 13:12:04
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0