20 April

Åh, jag är så utråkad. Önskar att jag hade någons blogg att fixa designen på. När jag har tråkigt kan jag göra det åt vem som helst, bara jag inte är upptagen. Emelies nya blogg ska väl fixas, så det ska bli kul. Men ifall någon vill ha en ny design, eller känner någon som vill det är det bara att fråga. Fast jag fixar bara sånt när jag inte är upptagen, right? Jag vet inte hur många designer jag har fixat nu, kanske mellan 20 och 30. Hihi. Jag vill heller inte göra om min blogg design för att jag är ganska nöjd med den, och ingenting irriterar mig. Eller hur länge som helst kan jag heller inte ha samma design, jag kanske tröttnar på den någon gång i maj.  

En lista från Linneas blogg.
Vilken svordom använder du mest?

fan eller jävla
Äger du en iPod?
nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
7.15 till imorgon
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nope, bara på stranden

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
va med.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

beror ju på värdet
Har någon någonsin kallat dig lat?
säkert :P
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
ja

Vad åt du till middag?
potatis och kyckling

Använder du huvtröjor?
aa.

Kan du vissla?
nej
Finaste Svenska dialekten?
ingen aning
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
spökhus älskar jag 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
aa, inte för att jag bryr mig

Vilken film kan du alla replikerna till?
ingen. Jag tror ingen kan komma ihåg alla repliker

När flög du senast?
förra onsdag hem från Gran Canaria

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite spanska och lite syrianka
Försöker du alltid lära dig nya saker?
bara ifall det är kul

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
piercingar

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
aa,
Vad har du med dig in på bion?
popcorn, läsk och godis

Gillar du att flyga flygplan?
inget speciellt kul, hatar långa resor
Vilket personlighet  är ett måste hos en partner?
snäll, rolig och se helst ganska bra ut
Gillar du din boendesituation?
aa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8
Äter du frukost dagligen?
nej, 50% 
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte så värst
Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
nej inte så ofta

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

verkligen inte
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jo, iaf när jag själv skriver texter
Tror du på liv på andra planeter?
nope
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Sara!
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
de tyckte väl att det var fint 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jag håller käften,
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
never
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
ehh..

Tycker du om att krama folk?
Jag älskar kramar :)
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
nej, förlåt.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

I hate that
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Paul, eller Paulo. Haha skojar bara. Vet faktiskt inte.


Kommentarer
Postat av: Amanda Björk

ja, sandwich är gott :D

2009-04-21 @ 14:07:13
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0