21 April

Godmorgon!
Haha, skojar bara. Men jag vaknade precis efter att ha sovit i en timme. Skolan är så seg och tråkig att jag blir så jäkla trött när jag kommer hem. Men innan jag somnade pluggade jag lite engelska grammatik. Egentligen vet jag inte ens vad vi ska ha på förhöret imorgon eftersom jag inte var i skolan den dagen när de gick igenom allt. Så jag har istället kollat igenom vårt senaste prov, och får hoppas att det nästan handlar om likadana saker. Jag tror det sitter ganska okej nu, men man vet aldrig vad vår korkade engelska lärare kan tycka. Ibland för man very good, och ibland blir det IG. Usch vad jag hatar henne. Ni ska bara veta hur sur hon blir om man säger att man inte fattar. Vi går i skolan för att lära oss saker, och lärarna är där för att hjälpa oss med saker som man inte förstår. Men i hennes närhet måste man låtsas att man kan allting, annars blir det icke godkänt vet du.. :S

Ser ni hur söt Marilyn är på bilden?
Blont och lockigt hår, blå ögon. Precis som guldlock :)


Kommentarer
Postat av: valentina

haha aa:D<3

2009-04-21 @ 19:18:51
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

gillar verkligen din header! kram

2009-04-21 @ 19:58:02
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Marilyn ser faktist ut som en liten guldlock på bilden ^^

2009-04-21 @ 20:01:33
Postat av: Paulina

visst gör hon ;)

2009-04-21 @ 20:42:16
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0