23 April

Oj vad tiden har gått snabbt. Om en halv timme kommer Astrid och hämtar upp mig, och sedan åker vi till dansen. Kul som vanligt. Jag orkar tyvär inte skriva något om skolan, för det hände inget speciellt. Jag har fortfarande inte valt kläder till Ellas fest som är imorgon, får nog skynda mig. För er som inte vet ska man ha lite 70/80-tals style. Jo, förresten ska jag nog ha en rosa skjorta, fast ifall jag ska ha byxa/shorts/kjol har jag inte bestämt ännu. Men nu måste jag stänga av datorn och sätta på mig mjukiar. Vi får se ifall jag hinner skriver på dagen imorgon, men på kvällen uppdaterar jag i alla fall lite. Puss. :)

Två bilder från Augusti 2008, tiden går ju snabbt som jag sa :o





Kommentarer
Postat av: Ella

Paulina har jävligt snyggt hår tycker inte du det? :)



() ()

l__l Glad gubbe´´

2009-04-24 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0