3 April

Sommaren är här! Eller i alla fall nästan här, så den är på väg. Idag så fick vi sluta tidigare på NOn, så det var ju mega skönt. På vägen hem gick jag och Emelie med killarna i klassen som skulle till Maestro för att käka kebab, fast jag och Emelie åt såklart inte med de, men istället fortsatte vi lite längre fram och gick sedan till Valentina och plingade på. Vi satt ute på hennes studsmatta och pratade för det mesta. Efter en timme var Emelie tvungen att åka hem för att packa till hennes cup/turnering, fast jag stannade kvar där en timma till. På slutet låtsades jag att Valentina var någon jag hatar, och jag var någon hon hatar. Så då fick vi chansen att slå den personen vi hatar, fast det hela slutade med blod, blåmärken och ärr. Haha, jag skojar bara.

båda bilderna är från idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0