26 April

Hejsan. Idag har jag varit med Valentina och Therese. Först så cyklade vi här omkring i området och sen cyklade vi till ett ställe där Thereses skulle klippa sig. Men det fanns typ inga lediga tider, så det får kanske bli något nästa helg. Funderar på attt klippa lugg som jag skrev i det förra inlägget. Men frågan är ifall jag kommer orka platta den och sånt. Nästa helg måste jag, Gabriela och några andra från dansen köpa grejer till uppvisningen.
Jag behöver:
-Baggy Jeans
-Färgglada armband
-Neonfärgat linne
-Stor vit t-shirt
-Vitt tyg. (kan kanske hittas hemma)
-Färglada tights
-Massor av kläder till circus

Det där kommer kosta mig, men ska få lite pengar av mamma och pappa. :P

En bild på Sara som togs i Gran canaria.
Förstår inte hur hon kan få plats i det där lilla trädet.

Kommentarer
Postat av: valentina

haha vad söt:)

2009-04-27 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0