13 augusti

Hejhej. På förmiddagen åkte jag, Therese & Valentina till sk. Vi skulle köpa presenter till Fanny. Vi hittade faktiskt en massa fint. Jag fixade mina ögonbryn på Face också. Det gjorde lite ont när hon använde tråd.
När vi kom hem skulle vi alla hemma gå och kolla på bio. Det fick bli Ice Age eftersom Elin var med. Svensk tal krävde hon också så då blev det lite synd för min morbror och Katrin. Men men, svenska är finare än tyska/holländska. Enligt mig, men inte dom då. :P Filmen var ganska rolig och vi kollade på 3D. Så vi fick ha på oss såndär glasögon. Nice.

Bilder från idag: (vissa är tagna från Thereses blogg)


Fjortisarna med Sl märket. Skojar bara :P


Valentina & Me.


Jag i Face.


hihi!


Är brillorna snygga, eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0