14 augusti

Hejsan! Idag har jag gjort mycket. Först åkte jag, Sara & Katrin till SK. Katrin köpte en snygg väska från Friis&Co och en annan snygg från MQ. Hon köpte också skor från Vagabond. Jag tänkte köpa ett par svarta glansiga tights men dom fanns inte i XS. Vad Sara har köpt bryr sig ju ingen om så det hoppar vi över. ;) Vi kom hem vid fem tiden och då fixade vi oss och gick ut för att äta middag med resten. Det blev Thai mat denna gång. När klockan var nio gick vi och spelade Bowling. Jag kom typ någonstans mittemellan alla och min morbror vann såklart med alla hans strike.

Vi tog massa bilder med Katrins kamera men hon har inte med sig en datorsladd så jag kan tyvär inte ladda upp dom.
Adios mis amores!

Kommentarer
Postat av: Isabel <3

Heej, jag har addat dig i msn nu =).

2009-08-15 @ 12:12:21
URL: http://beelnickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0