2 augusti

Hejhej. Det har inte blivit någon uppdatering på några dagar eftersom jag inte har varit hemma. På torsdags morgonen säger pappa & mamma att vi ska åka till Göteborg. Jag blev ju helt förvånad och samtidigt väldigt stressad eftersom jag hade packning framför mig. Vi åkte hemifrån klockan elva. När vi kom fram till Skara stannade vi vid ett hotell och övernattade där. Morgonen efter fortsatte vi att bila till Göteborg och vi kom fram vid tolv tiden. Vi åkte till Liseberg och hade kul. På kvällen träffade vi mammas släktingar som bor där. Jag blev helt förvånad när jag såg Katrin komma emot mig. Jag har ju vetat att vi är sysslingar och jag har sett henne på bilder men jag hade inte en blekaste aning att hon bodde precis där vi var. Jag sov över hos henne. Dagen efter åkte vi hem på morgonen. Vi stannade vi Skara igen fast inte för att sova på hotell denna gång. Vi gick in till Skara sommarland. Det var verkligen skit kul där. Alla vatten ruschelkanor och sånt. Jag åkte till och med en bergochdalbana. Jag som är så rädd för sånt. Vi kom hem igår natt vid klockan elva.

Vilken sammanfattning va? Hoppas ni orkar läsa allt bara. :)

Några nagellack jag köpte där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0