23 augusti

Haha!
Jag & Therese pratade lite om gamla minnen igår. Plötsligt dök Zwinky minnet fram. Ni undrar säkert vad Zwinky är/betyder. Det är en hemsida där man fixar sig själv med att sätta på kläder, smink, skor & hårfrisyrer. Det var verkligen jätte länge sedan vi var inne på hemsidan och idag kämpade jag för att få fram rätt användarnamn och lösenord. Skit svårt verkligen, men jag lyckades till slut.  Jag hette Pauo2 hahahha. Hahah, snacka om att man inte hade något liv då. :P Töntigt men samtidigt sött.

Så här såg jag ut!


Tessy8 är Therese då


Valentina7



Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHAHAHAHAH omg, vilka minnen ! :)

2009-08-23 @ 21:36:45
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet, asså vad söta dom är egentligen!

2009-08-23 @ 22:21:27
Postat av: valentina

HAHAHAHAHAH aa vika minnen hahaha:D

2009-08-24 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0