25 augusti

HejHopp!

Idag var det skola såklart. Vi hade typ två och en halv timmars håltimme då vi skulle gå hem och arbeta. Men jag gick runt och skaffade mig ett jobb istället. Jag går i åttan nu så därför måste vi praoa i två veckor. Boring boring. Men det är bara att acceptera sånt och börja förstå att man snart måste gå in i "vuxenvärlden". Vänta, jag måste bara berätta en sak. Vi fick träffa vår nya bildlärare idag och han är helt konstig. Han tog ansiktet emot ens egen med bara några centimeters mellanrum när han pratade. Andedräkten var ju inte på topp heller. Man kan ju tro att han ville pussas eller något. :P Och vet ni vad han sa till mig. Han ba: Jag tycker du kan komma på mycket kreativa grejer, blablabla. Vi kommer skapa en relation tillsammans. !! Asså what. Jag vet att han inte menade så men det kan ju misstolkas.

Men nu är det slutpratat. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0