12 december

Hej!

Jag har inte uppdaterat nu på ett tag. Men jag har haft det fullt upp. Igår var det ju juldisco som jag, Therese & Prinsella har arrangerat.. Det kom över hundra barn, så det var jättekul. Men stressigt. Mycket hände, så det känns riktigt konstigt nu..
Något kul var när Daniel & Emil satte på sig min tomtedräkt som är riktigt stor. De använde ett ben var, alltså av dräkten. När de gick ut på dansgolvet hoppade alla barnen på de.. Haha! Skit kul, för de ramlade till slut och satt fast i tomtedräkten. HAHA! Såg att tomtedräkten har gått sönder precis. Men det var det värt. Haha!

Dålig video på grund av att det var mörkt. Men kul!


Kommentarer
Postat av: Prinsella

Ahh, skön dag. Barnen sprang om krig och lekte vi hade skit kul, men det var stressig dag, Hehe.

Videon var lite mörk, haha :) Upp och ner nästan oxå :P

2009-12-14 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0