18 december

Hej!

JUUUUL AVSLUUUTNING IDAAAG!

Lov i över två veckor. Wihoo! Men jag kan säga redan nu att lovet kommer flyga iväg hur snabbt som helst. Det är alltid så! Men men.. Vi fick våra betyg idag. Jag är nöjd, men jag vet att det kunde ha varit bättre. Betygen skriver jag nedanför. Vår dag började i gympasalen där nästan hela skolan samlades. Där var det massa jullåtar som kören och publiken fick sjunga till. Haha, helt plötsligt ställde sig bl.a. vår gympalärare och några andra lärare på den så kallade scenen. De började dansa till Thriller. Det var så pinsamt tycker jag. HAHA, men ändå kul. Fast jag visste att de skulle göra det innan eftersom någon hade sagt det till mig.
I klassrummet efteråt, hade vi frågesport. Lite halv kul sådär.. Sen var det betygen som gällde.
Efter allt gick jag hem och vid fyra kom Therese till mig. Vi roade oss där ute, HAHA! Vi spelade in en video också, som ni inte får se. Inte för att man såg något heller, den var för mörk. Men ändå.

Snart blir det en bildbomb här på bloggen. Håll ut.. :)

Mina betyg...

G - Musik & Idrott
VG - Spanska, Matte, Geografi, Historia, Relgion, Samhällskunskap, Svenska, Engelska, Teknik, Slöjd, Bild, Hemkunskap
MVG - No (biologi, kemi & fysik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0