5 december

Hejsan bloggen!

Jag var med Therese idag. Vi skulle i alla fall leta efter julklappar, julkläder, nyårsklänning och saker för en fest. Så vi fick skjuts av min pappa till sk. Jag blev verkligen jätte trött efter bara en timme. Jag hittade en jätte, jättefin klänning i Vero Moda. Men den fanns inte i min storlek så jag ska försöka ringa och höra hur det är hos några andra butiker.
Precis innan vi skulle hem köpte vi lite behövande saker till festen. Ska äta middag nu. Mer bloggandet blir det ikväll.

Även fast bilden är suddig så ser man att vi var glada. Gammal bild!




Kommentarer
Postat av: Valentina

haha speciellt jag:P du måste ta bort den där bilden på mig nu!!<3

2009-12-06 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0