7 december

Hej!

Vet ni vad? Pappa & mamma köpte en mobil till mig igår. W995 blev det eftersom de precis hade slutat sälja den andra. Men den är bra med 8.1 mega pixels och walkman. Vet ni vad det här betyder? Att jag kan ta bilder från dagen och lätt lägga upp de här i bloggen.

Idag när vi slutade fick vi reda på vad vi fick på hemkunskapsprovet. Jag fick VG+ så jag vart nöjd. Sen gick jag, Therese och Prinsella till kk för att handla mat till minidiscot. På vägen dit drog vi av grenar med barr på för att använda de. (HAHA!) På väg till mat butiken gick vi förbi leksaksaffären. Haha. Då såg vi att de hade massa presentpapper som var rött. Det skulle alltså passa bra till festen. Så Therese gick in och hämtade skit mycket papper och presentsnöre utan att ha köpt något. Men ingen märkte något eftersom hon är blondin. Haha!
Jag ska plugga till matte provet snart.. Har inte gjort det än för att jag råkade somna från klockan sex till klockan nio.

Bilder från dagen:

Therese efter syslöjden med sin färdigsydda väska.


Therese när hon tog present snöre & papper.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0