Therese hästbloggar

shuuuhuuu . Therese häääära. Jag vet att ni har saknat mig. MASSOR!
Tänkte liksom göra paulinas blogg lite roligare som ni förstår.
Genom att berätta tre hemligheter om mrs. paulina.

- Hon är en snigel HAHAHHA

nej nu skoja ja bara, nu kmr det. Berädda?

- Hennes största rädsla är nattfjärilar ( haha ) , hon funderade på självmord när det var en sån i hennes rum . thihi. läs bara något inlägg från i somras, så får ni se ;)

- Hon har blivit tagen för inbrott ( HAHA ) hon själv vet vad jag menar ;).

- När hon blir rädd skriker hon bara och blir helt galen istället för att använda sitt hemliga vapen hahah. som jag inte kan berätta xd.

SÅ nu kära paulinas läsare, har ni en del att tänka på.

Checka min blogg btw, www.theeresehs.blogg.se

C ya ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0