12 februari

Åh, vet inte vad jag ska börja med att skriva. Men jag börjar väl med att säga hej. :)
Orkar inte skriva något om skolan. Men efter skolan åkte jag & mamma och åt ute någonstans och kollade lite på saker till mitt rum. Jag hittade ingenting, men jag behöver nya gardiner! Snart ska jag iväg till dansen, så kul ju :) Jag tror vi ska göra klart låten circus & sen börjar vi väl antagligen på en ny. Vill veta vad det är för låt nu genast. Hhaha.
Sen måste jag nämna om vad jag fick på mitt matte prov. :)
A-delen: 20/20
B-delen: 20/20.  Så det blir alltså 40/40. Fett glad asså, hahah :)







Bilder från mina dansuppvisningar
de två första bilderna är för nästan 2 års sen,
och den sista var ht 2008
nu ska jag dra iväg till dansen, tjarå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0