14 februari

Happy Valentine,
eller vad man brukar säga, hahah.

Idag gick jag först med valentina till segeltorp & sen tillbaka. Sen åkte vi lite på juringes backe, asså vi satte oss på isbacken & åkte ner. Skitkul faktiskt, fast kanske lite barnsligt. Men vem bryr sig, man ska njuta av sin barndom innan man blir vuxen & jobb och skit. Men sen gick vi till kk, och jag köpte alla hjärtans dag godis & hon köpte läsk. Sen gick vi hem och gixade oss på en kvart och direkt efter så fick jag skjuts av valentinas pappa till therese. Det tog ett tag för mig att hitta nått till den så kallade dresskoden, men det blev tillslut chinos, vitt linne, röd t-shirt & en sjal. Hemma hos therese kollade vi på green .... holigans. Den var faktiskt bra. Vi bakade också kladdkaka, och den blev ju lyckad. ;)
Hemma fick jag en parfym av mamma, och lite pengar av pappa & typ tecknigar av min lillasyster elin. :) Nu sitter jag och kollar på the perfect man, så ska stänga av datorn nu. Pusshej


Kommentarer
Postat av: valentina

haha det var en rolig kväll:D<333333

2009-02-15 @ 21:41:06
URL: http://vaalentiinahs.blogg.se/
Postat av: Paulina

mm, verkigen. "

2009-02-16 @ 15:51:21
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0