2 februari

Sköönt, nu har jag pluggat klart. Pallar inte mer. :) Jag kan G-frågorna så jag nöjer mig. Men hoppas ändå på ett Ö.
Vad har ni haft för er idag? Jag har som sagt pluggat & tittat på en film. Nu har jag inget för mig så jag tänkte lägga in några gamla bilder, det är väl kul. Eller det tycker iallafall jag, älskar att läsa bloggar där de lägger in gamla bilder. :)


alla de här bilderna är från sexan.
de är på mig, therese, valentina, emelie, rebecca & felicia.
vi brukade umgås i sexan,
jag kommer nästan inte ihåg varför vi splittrades
men aja, sånt händer.

 I omklädningsrummet


Rebeccas halloween fest eller nåe


hemma hos therese


oxå hemma hos therese, i think

så nu har jag bjudit på bilder, det blir nog inget mer bloggandet för mig mer idag.
ciaoo ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

minnen ;)

2009-02-03 @ 18:11:04
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: emm

jag ser ut som en kaktus på alla bilder :P menmen , det är ju det förflutna :)<3

2009-02-05 @ 21:50:35
Postat av: Paulina

kaktus? :S

2009-02-06 @ 17:26:45
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0