2 februari

Sorry att jag inte har fixat månadens vill ha än, men jag har so prov imorrn & eftersom jag typ inte har pluggat innan så äre dags för det idag. Jag kan nog fixa den till imorgon hoppas jag. Inlägget kmr inte heller bli så lång & så eftersom jag måste plugga, duscha och flera andra saker.
Skolan idag gick ganska snabbt, eller vi hade ju bara idrott, matte, so, svenska & engelska. Alltså slutade vi ganska tidigt. Imorgon har jag sovmorgon. Valentina gick hem för att hon hade ont i magen, & tessan var sjuk så det blev bara jag, therese & emelie.
& vet ni? Jag ska åka till gran canaria. Jippy, det kommer vara innan sommarlovet fast jag kommer inte ihåg precis när.. Men jag hoppas det kommer vara varmt där så att man kan vara lite brun när man kommer tillbaka till tråkiga sverige.. :( :P


hittade ingen rolig bild, men jag lägger upp en bild på mitt öga utan smink.

pusspus. '

Kommentarer
Postat av: valentina

du har så fina ögonfransar!!

2009-02-02 @ 21:07:41
URL: http://vaalentiinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0