11 Juli

Hej. Idag har det inte blivit så mycket uppdatering här på bloggen. Men jag var lite sjuk. Hade ont i huvudet och jag fick ont i magen när jag inte befann mig på varma ställen. Så jag satte elementet på 30 grader. Sedan tog jag en varm dusch, en alvedon & varma mjukis kläder. Bara efter tio minuter var all smärta borta. Jätte bra! Eftersom jag kände mig mycket bättre följde jag med mina föräldrar till farfar & farmor. Men tyvär började jag få ont i magen igen eftersom jag var ute lite. Väldigt synd eftersom jag så gärna hade velat vara med Marilyn & Avin. Men jaja. Hoppas att det blir bättre till imorgon! :)

Haha. Ni kommer väl ihåg den hä låten?
Jag älskade verkligen den när jag var liten. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0