14 Juli

Hejsan. Idag har jag inte gjort så mycket. Emelie & Avin kom och plingade på när jag precis hade vaknat som var vid tolv. De frågade ifall jag kunde göra något. Och jag kunde det mellan ett till fyra. Vi skulle egentligen kolla på film men det blev så jobbigt eftersom Emelie & jag inte kunde göra något så länge. Men Avin & Emelie gick och handlade snacks medan jag fixade mig. De tog med sig Marilyn också. Vi spelade kort & pratade. Först körde vi Tecknet som inte var likadant som jag brukade köra så det blev alldeles för rörigt. Efter det körde vi Hawaii som är jätte kul & skit stressigt. Haha, man blir verkligen väldigt seriös.

Nu är det soligt ute!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0