14 Juli

Igår var jag ute en liten stund med Emelie & hennes kompis Sara. Vi satte oss på ett tak och pratade för det mesta. När jag kom hem ville jag & Sara min syster irritera Elin. Så vi sa att hon skulle leta efter oss någonstans på tomten. Haha, vi sprang in och hämtade bilnycklarna och båda satte sig i bagaget. Problemet var att vi lite senare märkte att man inte kan öpnna luckan innifrån :o. Vi hade inga mobiler med oss så vi började att skrika i hopp om att någon hörde oss. Tyvär gjorde ingen det! Panik! Vi trodde att vi skulle dö eftersom det inte fanns så mycket luft och det var väldigt varmt. När vi hade lugnat ner oss kom vi på att det finns en liten lucka som man kan öppna. Så vi gjorde det och Sara kröp in till baksätet och släppte ut mig. Tur att hon är så smal och kommer igenom luckan, annars så.. :p

Mitt hår igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0