2 Juli

Hej. Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket varken sig idag eller igår. Men jag är ju inte en maskin som sitter och skriver på bloggen hela dagen. Idag hade jag ett väldigt stort bråk, eller man kanske ska kalla det får slagmål, haha, med Sara & Elin. Jag gjorde en massa dumma saker ( ni vill inte veta vad ) , så mamma blev sur och gav mig "utegångsförbud". Sara fick också det. Utegångsförbud gäller som tur bara för idag och för imorgon. Jag klarar mig! Jag har ju min bästavän .. datorn. Haha, skojar bara.
På kvällen hade jag tråkigt så jag målade lite på vår stuga i trädgården. Ska fortsätta lite imorgon också. Pussilago.

Fotot är taget samma dag som fotot i inlägget nedan.
Haha, visst är vi normala? Det är ju inte något konstigt att leka kanin??


Kommentarer
Postat av: valentina

Hahah aa skit normala:P

2009-07-04 @ 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0