29 Juli

Faan! Jag skrev ett inlägg nyss och plötsligt försvann allt. Känns så jävla irriterande att skriva om allt igen..

Idag har jag nästan spenderat hela dagen med Avin. Vi började med att vara ute och cykla medan vi pratade. Efter några timmar gick vi hem till mig och lekte med min lillasyster och hennes kompis. Dom skulle "ta" fast oss. Så dom var ute och letade efter oss på våran trädgård. Jag, Avin & Sara gick in och satte oss på taket och tittade på dom medan dom sprang runt huset om och om igen. Haha, även fast vi skrattade så mycket hörde dom inte oss.
Två timmar senare drog vi till Ica en snabbis och sen till någon skolgård för att sitta och prata.

Nice bild va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0