6 Juli

Hej. Har precis skrivit två inlägg som förlåt för dålig uppdatering. Här kommer en tredje.
Idag har jag bara varit hemma och sovit. Jag tror att jag börjar bli sjuk. Emelie, Therese, Avin & Fanny frågade ifall jag kunde göra något med dom. Var tvungen att säga nej på grund av hur jag mår. Hela kroppen värker och ögonlocken känns överdrivet tunga. Vad ska jag göra? Vill ju träffa mina älsklingar, men jag har värsta oturen. Först får jag utegångsförbud i två-tre dagar. Sen så var jag helt upptagen med att vara med familjen, åka och hälsa på folk och blabla. Och nu börjar jag bli sjuk. Så kan det ju inte vara!? Alla åker ju bort snart också. Fan, jag bajsar verkligen på mitt liv. Okej, det kan vara mycket värre. Tänk på barnen i Afrika, de får knappt mat. Aa... Men ändå! Jag är ju inte van. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0