1 Juni

Hej. Jätte fint väder ute. Önskar att det vore så hela sommaren, men nej. Resten av veckan kommer vara regning. Vad ska man då göra på helgen? Det får väl bli filmkvällar och sånt istället.
Skoldagen började med idrott och vi spelade softboll vilket jag suger på. Matten var skön, vi suddade bara bort allt klotter i böckerna och sen fick vi gå. På Son gjorde vi klart vårt arbete om Alexander Graham Bell och vi fick tillbaka våra prov om droger. Jag fick överträffat, vilket jag är mycket nöjd med. Sen hade jag bara svenska & engelska vilket gick ut på att smöra lite för Marie Louise så att man kanske kan få Ö som slut betyg, haha! Nej, jag skojar bara. Men dagen gick skit fort.

Dagens Outfit.

& dessa örhänge..
.


Wohoow, det är juni nu. Sommarlovet närmar sig allt för fort..

Kommentarer
Postat av: valentina

haha aa det ska man ju göra för att få Ö:D<3

2009-06-01 @ 16:35:29
Postat av: therese

aa, om 10 dagar så kommer man inte se typ hälften av klassen på två månader eller mer :p

2009-06-01 @ 17:10:29
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

mm, kanske skönt? Eller vad sägr du?

2009-06-01 @ 18:25:44
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0