15 Juni

Damn, klockan är snart redan sju. Förlåt att jag alltid klagar på att tiden går för fort här på bloggen men jag blir så överraskad varje gång jag tar en titt på klockan. Idag shoppade jag lite med mamma. Inte alls myket men köpte en tröja & en sorts keps. Sen köpte mamma också två fina kuddar till mitt rum, asså finkuddar. Inte sånna som man sover på. Nu ska jag ner och hjälpa mamma med att baka bullar. På kvällen kanske jag ska vara med någon, vi får se ifall det blir något eller inte. Älskar er.


Från H&M på rea. 80:- (150:-)


Kepsliknande sak som jag alltid velat ha från SIX 99:-


Två kuddar, grön & blå från Hemtex


En bild på mig med kepsen. haha!

Kommentarer
Postat av: therese

fina saker ! :)

2009-06-15 @ 21:27:45
Postat av: Anonym

Skita snygga grejor:D<33

2009-06-16 @ 00:01:23
Postat av: valentina

det är valentina:P

2009-06-16 @ 00:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0