20 Juni

Hej. Förlåt att jag har uppdaterat så hemskt dåligt. Men jag har bara inte kunnat sätta på datorn. Imorse vaknade jag elva och sen vid tolv gick vi till kk och köpte godis & lite andra saker till hemmet. Sen så smsade Valentina mig och undrade ifall vi kunde göra något. Så jag mötte henne & Therese och var med dom till fyra. När jag kom hem la jag mig en stund pågrund av att jag var riktigt trött. Sen när jag vaknade hade min kusin kommit hit för att fixa eluttag & en lampa till stugan. (han är elektriker) Så nu är det bra att det finns så att man slipper hålla på med förlängningssladdar. Japp, det var min dag de.

Bilder från när jag var med Therese & Valentina.





Kommentarer
Postat av: valentina

HAHA jag ser helt galen ut!:P

2009-06-20 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0