29 Juni

Hej, nu har jag väldigt bråttom för att om 6 minuter ska jag träffa Therese och jag är inte helt klar än. För jag har precis duschat och håret är alldeles blött. Tror nog att det får vara så eftersom att det kommer torka efter ett tag när jag är ute. Idag var jag i eriksdalsbadet där Natalie, Tibelia, Vanessa & Leah också var. Träffade många jag kände där. Haha, jag hade i alla fall skit kul, speciellt när jag badade med Elin & Leah och låtsades att jag drunknade så de försökte få upp mig, men jag var för tung så de fick panik eftersom de trodde verkligen att jag höll på att drunkna. Jag vet att man inte ska göra så, men det var lite kul. :)

Ni får ursäkta mig ifall det här inlägget har massa stavfel & andra fel. Ska rätta allt när jag kommer hem. Upps. 3 minuter kvar.

bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0