8 Juni

Hej bloggen och alla läsare.

Idag var vi på djurgården med klassen och det var skit tråkigt. Vi fick typ gå runt och äta hela tiden. Om man då inte ville paddla eller något. På vägen till djurgården i bussen var det några störda killar från någon annan skola som vi höll på att puttas och allt. Haha. Tillslut använde Valentina sig av hennes försvars skydd, nypas. Haha, han typ skrek. Anton slängde också min sko över något staket. Fast det var liksom ett hål emellan så skon hamnade där. Så han var tvungen att klättra över och hämta den. Staketet var ju typ tre meter.


Efter skolan gick jag, Sofie, Therese, Valentina, Avin & Fanny till Emelie, och då kom jag och Valentina på att vi hade våra cyklar vid skolan. Så vi gick dit och cyklade tillbaka till Emelie. Där hoppade vi på hennes studsmatta och körde en rolig men jobbig lek. Klockan fyra skulle jag hem för att hämta Elin. Avin & Fanny följde med och sen var vi lite med varandra till halv sex.  

Hoppas att någon orkade läsa allt det här. Bilder från idag kommer senare tror jag..


__________________________________________________________________________________________

Bilder från igår.


Min, Valentinas & Thereses fötter flygande i luften.


Fyfan vad ful. Hoppade från gungan.


Valentina.

 
& Therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0