29 Juni

Hellu!
Jag kom hem för ungefär en och en halv timme sen eftersom Sara smsade mig och sa att vi hade fått gäster från Göteborg. Det var tydligen mammas kusin så det var kul att träffa henne. Vanligtvis brukar jag inte höra deras deras "speciella" dialekt men den här gången gjorde jag faktiskt det. Vissa tycker också jag har en den där Göteborgska dialekten. Speciellt när jag säger: "shitt" & "kärring" Men själv varken sig hör jag eller märker av att jag säger det annorlunda.
Ute med Therese & Valentina pratade vi en massa & "käften min" ville aldrig hålla tyst. Men så blir det ju när man inte har träffat en person på mer än en vecka. Pussilago.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0