1 Mars

Nu är det alltså 1 mars, och jag har inte gjort månadens vill ha än. Men den kmr väl i början av skolveckan. Nej, faan också! Det är skola imorgon, så snabbt har verkligen lovet gått. åh, vad jobbigt att vakna 7 varje dag & få läxor & prov. Jag ska räkna hur många veckor det är till påsklovet nu. Det är 5 veckor kvar tills påsklovet, och om man bara räknar dom dagar man går till skolan, alltså utan helger så är det 28 dagar kvar ungefär. Tror ni vi klarar av det?

Lite tips för att veckan ska gå snabbare
-tänk på något som du läntar till.
ex. Åh vad jag längtar tills på lördag då jag ska åka in till stan och storshopppa, eller något liknande.
-tänk också på att du får tillbringa halva dagen med alla dina kompisar och att utan skolan kanske du inte kännde någon av dom :)


en bild på sötisarna :)

Kommentarer
Postat av: valentina

aa det är bra tips:D

2009-03-01 @ 14:17:34
URL: http://vaalentiinahs.blogg.se/
Postat av: Paulina

hahah, kanske det :P

2009-03-01 @ 15:39:34
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0