10 Mars

Jaa, hejsansvejsan på er :)
Idag vare skolan som gällde, like always. Dagen gick ganska snabbt, fastän vi slutade halv fyra. Så det var väl bra. Efter skolan gick jag & Therese hem till Emelie. Där åt vi, snackade skit och var inne på facebook. Klockan fem gick vi till fruängsskolan där jag & Therese skulle kolla på en sak. Emelie ville följa med och så såklart fick hon det. Fast hon hann inte stanna där så länge eftersom hon var tvungen att gå hem halv sex för att äta middag. Men jag och Therese stannade där till sju och tittade på de söta barnen göra kullerbyttor och skit. Men en grej störde mig skita mycket! En tjej som var tränare där satt och tuggade tuggummi och blåste bubblor. Men det värsta var att jag hörde henne smaska fastän jag satt några meter ifrån henne. Det värsta jag vet är när jag hör folk smaska, jag får typ damp då & måste lugna ner mig. Hahaha. Se mig inte som något dampbarn nu, jag kan kontrollera mig själv ;), även fast det är väldigt störande.

Juste, jag är så sur på min svenska lärare. Jag har skrivit en novell & hon har haft 3 veckor på sig att rätta den, men igår sa hon att jag skulle rätta min egna text. Hur fan ska jag göra det! Jag skriver det jag tror är rätt, men det kan ju vara fel, för fan!!


bild
en är på therese & emelie,
tagen hos emelie idag.



här får ni dessutom dagens outfit, som jag dock inte har lagt in på länge.
diesel jeans - ?
t-shirt - new yorker
kofta - h&M

Kommentarer
Postat av: Therese

jaa, hon är fett seg :S. fint du har gjort med grönt :)

2009-03-10 @ 20:38:57
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

jag hatar henne !

2009-03-10 @ 21:13:48
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0