15 Mars

Hejsan Hoppsan :)
Det blir tredje inlägget för idag.

Idag har jag inte gjort så mycket, eller snarare ingenting. Mamma köpte hem påslakan till mig. Den är vit med grö/gröna mönster på så att den passar perfekt till mitt rum. Jag testade den och städade rummet, och voila så ser det mycket fräshare ut. Jag ska ta bort några saker för att det är mycket finare när det inte är fullproppat med tavlor och dekorationer. Sen vill jag rensa ut allt fult från garderoben också. Vi får se ifall jag hinner med det. Klockan fem kom Vanessa & Leah hit till oss, fast dom gick hem efter bara någon timme. Det var ju synd.

Det var min söndag det. Imorgon är det skola !! åh, nej. Jag kom på att jag har spanska läxa också. Vi ska ha alla sporter och vet ni hur många ord en sport är? Jag kommer verkligen aldrig lära mig dom, och sen på torsdag har vi prov, fast på kapitlet innan. Jag får stå ut i tre veckor till, för sen är det påsklov & jag säger hej gran canaria.

Här från ni se mitt gamla & mitt nya påslakan
 
GAMLA                        NYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0