19 Mars

Vet ni att när jag var påväg till dansen så var det minst tio polisbilar, två brandbilar och några räddningstjänster nära Maestro. Jag fattade såklart inte vad som var på gång, men sen så smsar Valentina mig och säger att det brinner i Maestro. Fast det brann inte i Maestro utan i radhusen nedanför Maestro. Men hemskt var det iallafall. Ingen kul att se brandbilar, eftersom jag alltid får en konstigt känsla inom mig. Jag får också bilder på bränder som man har sett i skräckfilmer och i annat skit. Men som tur så brinner det inte här, och det ska man vara glad för!
Men dansen var iallafall super kul, som jag sa att det skulle vara. Vi är nästan klara med vår andra dans, och vi kom på ett skit bra avslut till vår första. Nu ska jag ska duscha, och sova djupt därefter. Hoppas ni har haft en lika rolig kväll som jag, pussar från ppaulinas.blogg.se

härliga fru sommar,
kan du inte komma till Sverige nu?
Snälla ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0