2 Mars

Hola mis amores <3
för er som inte vet betyder det, hej alla mina älsklingar på spanska :)

Min skoldag:
Ja, första dagen efter lovet gick ju sådär. Men vem var inte dödstrött. Jag kände mig helt död & allt i början av dagen. Och gissa vad vår första lektion är klockan 8? Jo, idrott & idag hade vi pip/bip testet. Jag hade bara sovit 6 timmar, jag åt ingenting till frukost, var skit törstig och jag hade inga idrottsskor med mig och just den dagen när allt gick så dåligt skulle vi ha det där jävla konditionstestet. Vår idrottslärare kunde väl ha sagt att vi skulle ha det idag så vi kunde förberedda oss. Men jag fick iallafall på 7.2 och det var ju godkänt. Jag tror 6-7 är godkänt så då fick jag det iallafall. Jag skulle säkert kunna få åtminstonde 8.5 ifall jag var förberedd, ajaa skiter i det nu.
På So.n jobbar vi med Amerika, så vi fick välja något från Amerika som vi nu ska börja att jobba med. Jag har valt Amazonas och jag hoppas arbetet blir bra. Vi fick också tillbaka vårt So förhör och jag fick 21/21 :).
nu får det vara slutpladdrat, jag skriver om saker som ni säkert helt och hållet skiter i .


ett foto på mig som är mer än 1 år gammalt,
och jag har dessutom lugg på den här bilden. :)

Kommentarer
Postat av: valentina

nej det är kul att läsa vad du har gjort för du skrivet ju bra!:D

2009-03-02 @ 22:03:39
Postat av: Paulina

-när jag själv läser texten känns som det som ett IG i svenska, haha :) Fast det kanske bara är jag som tycker det?-

2009-03-03 @ 18:49:51
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: therese

hahaha jo det är nog bara du :). Jag tkr oxå du skriver bra :p

2009-03-03 @ 19:05:16
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

men det kan väl inte stämma? :P

2009-03-03 @ 20:07:12
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0