21 Mars

Åh, det blir en till dop idag. Jobbigt att alla dop är under de här veckorna, men det här blir den sista. Egentligen känner jag inte ens den personen som ska döpa sig, men mamman till sonen och min mamma är kusiner och var väldigt bra kompisar. Jag får väl stå ut, nej skojar bara. Så jobbigt är det faktiskt inte och ifall jag har tur kan det vara ganska kul. Jag har precis bestämt mig för vilka kläder jag ska ha. En bild kommer jag att lägga in senare idag. I promise. Frisyren är dock inte bestämd än. Jag vill nog ha uppsats med någon fläta med eller något liknande. Vi får i alla fall se hur det blir. Pussar ♥

bilden är från Thereses blogg, men jag orkade inte leta efter någon annan.
Den är på mig, Felicia och Therese i sexan.



Kommentarer
Postat av: valentina

alla ser så små ut:D<3

2009-03-21 @ 13:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0