23 Mars

Gissa hur skön min dag har varit. Jag började åtta och hade idrott, matte och so. Men sen på lunchen får vi reda på att Marie Louise är sjuk och eftersom vi hade två lektioner med henne precis efter varandra så slutade vi kvart i tolv idag. Lyxigt. Jag, Emelie, Therese och Valentina bestämde oss för att göra någonting tillsammans, så vi gick hem till mig. När vi var utanför skolan nedanför mig så är det en liten kille som skriker saker till Therese efter oss. När vi lyssnade noggrannare hör vi att han säger. Jag är kär i dig, kom tillbaka, lämna mig inte, baby och mycket mer. Så vi gick tillbaka och gissa hur mycket som hände då. Han går fram till Therese och kramar henne, pussar henne. Och han var bara åtta år liksom. Jag har videoklipp på det som jag lägger in idag. Eller jag ska i alla fall försöka. När vi kom hem till mig kollade vi på Lejonkungen och vi älskar den. För en månad sen när jag kollade på den började jag nästan gråta. Jag vet, jag är lättpåverkad. Vem gråter till Disney filmer? Jag gör det i alla fall och jag hoppas jag inte är ensam om det, haha.

en bild på mig och marilyn från femman.
hoppas marilyn inte blir allt för sur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0