25 Mars

Nu är man hemma igen och har precis ätit middag. Det blev spagetti med köttfärssås. Mums säger jag bara, haha. Jag vet inte vad jag ska göra nu, kanske titta på tv eller så får jag sitta kvar här framför datorn. Nördiga jag som inte har något annat för mig på kvällarna. :P Jag glömde berätta om en grej som hände när jag gick hem från skolan idag. Det var is på sidorna av vägen och jag sprang genast dit och började hoppa. Jag tycker det är så kul när is går sönder. Medan jag hoppar säger jag ironiskt till Felicia och Valentina: "Den här isen kommer säkert att gå sönder och vattnet under är jätte djupt." Plums, så var det precis vad som hände och jag verkligen sjönk så långt ner att vattnet kom upp till knäna på mig. Felicia och Valentina står och kollar på som dumma idioter och tänker inte tanken på att hjälpa mig. Så jag slängde mig på leran och kröp upp, och såklart blev jeansen helt geggiga. Vattnet under isen var också minst 20 grader. Ifall det vore sommar hade det här varit hur kul som helst, men inte på vintern! Jag vill ha sommar!

här lägger jag in dagens outfit.
-diesel jeans från ?
-tröja från New Yorker
-örhängen från H&M
-armband från Thomas Sabo



Kommentarer
Postat av: jessica

haha japp:)

2009-03-25 @ 21:30:23
URL: http://jessicaochfanny.blogg.se/
Postat av: emelie

thahahahahahahaha !! sorry var tvungen att få ut garvet innom mej ! XD klumpiduns! :P

2009-03-25 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0