27 Mars

Jag är ledsen för att jag inte har skrivit idag, men saken är att jag har varit upptagen. Jag och Emelie åkte till SK efter skolan för att köpa presenter till Valentina. Vad jag köpte får jag inte skriva förens hon har öppnat presenterna. Jag och Emelie började få damp mot slutet eftersom vi inte hade hittat något än men till slut så blev det bra. :). Ni skulle se hur mycket vi klagade över hur trötta vi var, ont i axlarna osv. Men när jag äntligen skulle hem så ringer mamma och säger att hon ska kolla runt lite där så kan jag få skjuts hem senare. Så då var jag tvungen att gå runt med mamma och syrrorna och då klagade jag överdrivet. Sara fick utbrott på mig och började säga att jag var en tjock ful tjej som inte orkar gå för at jag väger för mycket. Så "snäll" är min "snälla" syster.
Nu har jag ätit tacos som då var skit gott. (aa) Nu är det Let's Dance final, puss. :)

Söt bild från idag.


Kommentarer
Postat av: valentina

gud jag ser ut dom ett cp:P<33

2009-03-27 @ 20:04:09
Postat av: Paulina

nejdå ;)

2009-03-27 @ 22:54:40
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: emelie

thaha, jag då !! ser helt knäpp ut ! :P

2009-03-28 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0