28 Mars

Jag kom precis på att Amelia fyller år idag. För er som inte vet är hon min barndomskompis. Grattis Amelia!

Igår uppdaterade jag bara bloggen med ett inlägg, men ibland hinner man bara inte. Det var alltså Magnus och Annika som vann Let's Dance den här säsongen men ifall jag ska vara ärlig så var Laila bättre. Speciellt var hennes sista show Dance nummer riktigt grym. Jag glömde skriva att jag köpte ett par ballerina skor igår i SK och antingen idag eller imorgon lägger jag in bilder på skorna.
Nyss har jag städat lite här hemma och jag fick lite pengar för det. Sara orkade inte städa sitt rum så jag gjorde det med, men hon ska såklart betala mig. Jag vet inte varför, men ibland kan jag få en riktig lust att bara städa, plocka undan och allt annat som vanligtvis är riktigt tråkigt. Haha.
Ikväll ska jag till Valentina och vi ska ha en tjejkväll hemma hos henne eftersom hon fyllde år för en vecka sen. Hoppas hon gillar presenterna.

The pic är från i torsdags, :)


Kommentarer
Postat av: valentina

jag kommer nog att gilla presenten:D

haha jag ser drogad ut på bilden:S:)

2009-03-28 @ 13:52:29
Postat av: marilyn

hahahah jag ser ut som ett mongo höhöhö, älskar er

2009-03-31 @ 20:53:09
Postat av: Paulina

om det är någon som ser ut som ett mongo så är det jag, <3

2009-03-31 @ 21:35:50
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0