30 Mars

Jag vill bara säga att jag älskar mina kompisar, och att allt har blivit mkt bättre nu. Jag skiter fullständigt i ifall du snackar skit om oss bakom våra ryggar. Men försök inte göra så att folk tror att jag är någon annan än mig själv. Berätta om dig själv istället, vem du egentligen är och vad du egentligen har gjort. Jag och mina kompisar har haft så jävla kul dom här dagarna och låt oss fortsätta ha det utan att behöva tänka på dig!


Älskar er. :)
här är bland annat några av dom som betyder mest.

Kommentarer
Postat av: emelie

skriver en kommentar till detta inlägg för jag känmer likadant som paulina just skrev :) har kännts som om vi kommit vidare i livet och vi har gjort det med rätta människor ! <333

2009-03-31 @ 07:51:34
Postat av: Paulina

verkligen :)

2009-03-31 @ 17:04:40
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: valentina

aa det tycker jag med:)

2009-03-31 @ 17:09:54
Postat av: Therese

exakt :) Loove u girls '

2009-03-31 @ 17:52:08
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0