31 Mars

Idag i skolan hade vi dans på idrotten. Det var tråkigt med alla enkla steg. Men när vi gick till matsalen råkade jag sätta mig på en stol som någon hade hällt vatten på. Jag fick panik eftersom jag blev skit blöt och det såg ut som om jag hade kissat på mig. Jag gick till den "nya" matsalen och skrek för att jag var så arg! Men som tur hade Emelie mjukisar i väskan som jag fick låna och dom är verkligen skit sköna. På SOn var vi i datasalen och det var omöjligt att logga in på bloggen eftersom Jesper alltid låste våra datorer då. Sista lektionen var svenska och då hade vi en vikarie. Vi fick en uppgift där vi skulle skriva om en person i klassen, men eftersom jag inte hade någon penna blev det ett stort problem för mig. Jag gick ut till 6:orna och frågade David och några. Men nej, inga ville låna sin penna till mig. Fast sen så var det en snäll tjej som lånade ut sin penna, tack. :)


 
två bilder från idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

suddig

2009-03-31 @ 17:43:59
Postat av: Therese

hemskt med det där i matsalen :/. Bilden påminner så mkt om den i 6an :)

2009-03-31 @ 17:53:21
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: valentina

aa det gör den faktiskt:D

2009-03-31 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0