12 Maj

Jag är hemma från skolan nu. Sista lektion som då var spanska gick så långsamt, så det kändes oändligt plågsamt. Kändes som om del och del försvann av mig och att jag snart gick under. Haha, vad jag överdriver. Vi fick tillbaka våra spanska prov och jag fick 37/37 tror jag, bra. Extra delen gick också väldigt bra. Men på håltimmen som var några timmar innan spanskan drog vi till långsjön för att ha en liten picknick. Men när vi såg vattnet fick vi rejäl bad lust. Så vi tog av oss alla kläder och bada med våra underkläder. Iskallt var det, och i luften var det bara 10 grader och väldigt blåsigt. Juste, sen vare en man som glodde skit mycket på oss när han gick förbi, vi fick panik. Ett annat problem var att våra underkläder aldrig hann torka så vi alla gick runt med blött hår, och ingen bh:s. Valentinas maskara rann för jävligt också. Vi tog en massa bilder som jag lägger upp senare idag.


En puss från mig, Gabriela och Maria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0