14 Maj

Hej. Idag gick skolan ganska snabbt. Vi hade slöjd och jag är nästan klar med mitt förkläde som däremot inte är särskilt fin. Hoppas man får överträffande av vår lärare Anita Raatamaa. Rolig stavning? Men jag tror inte hon kommer att ge Ö till någon. Efter skolan cyklade jag och mötte Valentina. Vi fortsatte att cykla till McDonald's för att köpa en stor pommes frites. Nära finns en cykelbutik som säljer glass, så vi köpte en piggelin var. På väg mot H&M blev vi törstiga och gick in på Ikea för att köpa dricka. Sen fortsatte vi mot sko & kläd butikerna. Vi blev lite sura eftersom vi hitta så mycket fint, och vi inte hade några pengar. Så är det alltid. När man vill köpa något och har pengar med sig hittar man inget, sen så är det tvärtom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0