16 Maj

Nu är jag verkligen skit trött. Idag började dagen med att jag åt frukost och inte långt efter fick jag ett sms av Avin som undrade ifall vi kunde göra något. Självklart ville jag det, så vi bestämde oss för att vi skulle till långsjön för att bada/grilla. Men innan jag åkte iväg städade jag och fick hundrafemtio kronor av mamma för det. Duscha gjorde jag också. Plötsligt var klockan mycket så att jag slängde in allt i väskan och cyklade för att möta upp Valentina. Vi fortsatte att cykla till Ica för att köpa jordgubbar, grädde & chips. Nära Ica mötte vi Therese & Emelie som också skulle vara med oss. Sedan cyklade vi till långjön och två timmar senare kom Avin, Fanny & Marilyn. Vi försökte att tända grillen, men vi lyckades inte. Så vi var tvungna att fråga några killar, så en kille kom upp och hjälpte oss. Vi grillade majs, korv & marshmallows. Gott :) Nu är jag hemma och är helt slut!

En bild från i skolan igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0