18 Maj

Nu har jag inte gjort så mycket annat än att äta lite smått och gott och tittat på tv. Det finns inget kul den här tiden så jag smet till datorn istället. Det är väl ungdommarnas liv nuförtiden. Antingen sitter man framför tvn eller så blir det datorn. På vardagarna är det okej, men på helgerna ska man passa på att vara med kompis, släkt & familjer. Inte sant? :) Snart ska jag duscha, kanske platta håret och klockan sju ska jag äta middag. Jag hoppas det blir något gott. Ha en fortsatt trevlig måndag.

Hahah, gud vad jag skrattar. Den är på Felicia, Emelie och Therese och bilden är tagen i sexan. Alla ser ut om småbarn fast ändå lite små wannabe's eller vad säger ni, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0